close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סדנת שוקולד– להמתיק את החגיגה

מערכת שורשטו סיוון, תשעט18/06/2019

כמה שעות של כיף ועיסוק בשוקולד, יצירה עצמית וחוויה עם חברים תאפשר לכם ללמוד תחום שמעניין אתכם, בשילוב עם הנאה רצופה ועניין. וכמובן, הרבה מאוד סוכר

תגיות:
מארגנים אירוע ומעוניינים בפעילות מגבשת ומרגשת? מעוניינים להוציא את העובדים לסדנה מיוחדת ומתוקה במיוחד? סדנת
שוקולד זה מה שאתם מחפשים. בואו לשלב באירוע שלכם הפעלה שתהפוך כל אירוע למתוק, טעים, אינטימי וקסום במיוחד!

במסגרת סדנת השוקולד תלמדו כיצד לעבוד עם חומר הגלם המופלא וליצור ממנו יצירות מפתיעות וטעימות שיצליחו לשמח אתכם ואת כל מי שתהיו מעוניינים להשתמש בהן כדי לשמח אותו. ואם כל אלו לא מספיקים כדי לשכנע אתכם, המשיכו לקרוא!

כל הסיבות להזמין סדנת שוקולד לאירוע שלכם
• סדנת שוקולד לגיבוש – במהלך הסדנה נכון שכל אחד יוצר את המתוקים בעצמו, אך כולם עובדים יחד וחולקים את החוויה. המנחה המקצועי ידאג לעבור ביניכם ולסייע לכם, וגם לזרוק מעט הסברים, סיפורים ובדיחות. כולם עובדים יחד ועוזרים זה לזה.
• ללמוד תחום חדש – אמנם סדנת השוקולד לא תהפוך אתכם לשוקולטיירים מומחים, אבל היא תחשוף אתכם לבסיס של העבודה עם שוקולד. בסיס מספיק חזק כדי להבטיח שכשתחזרו הביתה, תוכלו ליישם בעצמכם את מה שלמדתם בכדי ליצור את השוקולדים המיוחדים שלכם.
• אתם לא צריכים לצאת מהמשרד או מהבית – כיום, ישנן סדנאות שוקולד שיגיעו עד אליכם כך שאתם לא צריכים להתאמץ עבור החגיגה שלכם. עליכם רק למצוא את הסדנה המועדפת עליכם, להזמין את כל החוגגים ולצלול לעולם המופלא של השוקולד.
• צ'ופר מתוק בסוף – אחד היתרונות הנפלאים בסדנה זו היא העובדה שבסופו של דבר אתם חוזרים הביתה עם יצירה שאתם עצמכם הכנתם. תוכלו לחלוק אותה עם חברים, להשוות את התוצאה עם חבריכם לסדנה ואולי לקבל מוטיבציה נוספת ליצירה בבית.
• להרחיב את הידע הקיים – אם אתם בכל מקרה חובבי מטבח שמחפשים להרחיב את הידע הקיים שלכם, סדנת שוקולד היא דרך נהדרת להתחיל ממנה. בואו להכיר את עולם הקונדיטוריה מקרוב, ולפתוח דלת לאפשרויות חדשות. בפעם הבאה שתארחו ארוחת ערב, תוכלו להפתיע את האורחים שלכם לא רק במנות ראשונות ועיקריות משובחות, אלא גם בקינוחי שוקולד!

השוקולד מתאים לכולם בלי יוצא מהכלל!
גם אם נדמה לכם כי סדנת שוקולד מתאימה לילדים בלבד ולחגיגות יום ההולדת שלהם – טעות בידכם! אמנם סדנה זו מאפשרת להם ללמוד כיצד להתנהל בצורה עצמאית במטבח בכל הקשור לשוקולד, אך היא ממש לא מתאימה רק להם. כיום מבוגרים רבים מחליטים ללמוד את רזי השוקולד באופן מקצועי, הרבה מעבר לסדנה חד פעמית.

אם אין באפשרותכם להצטרף לקורס מקיף או שהנכם מעוניינים קודם רק להכיר את התחום על קצה המזלג כדי לבחון האם הוא מתאים לכם, סדנת השוקולד היא האופציה המומלצת ביותר עבורכם. כמה שעות של כיף ועיסוק בשוקולד, יצירה עצמית וחוויה עם חברים תאפשר לכם ללמוד תחום שמעניין אתכם, בשילוב עם הנאה רצופה ועניין. וכמובן, הרבה מאוד סוכר!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה